باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هدیه ی پاییز

سفر مارکوپلویی تو تعطیلات تابستونی بابایی

1393/5/21 14:40
نویسنده : فاطمه
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم بالاخره  من اومدم  چند وقتی بود اینترنتمون با مشکل مواجه شده بود و نمیتونستم پست جدید واست بزارم حالا واست بگم از سفرمون ما شب عید فطر ساعت 2 نیمه شب همراه مامانی و خاله راهی زنجان شدیم وای دخملم نمیدونی چه ترافیکی بود انگار تمام ایران داشتن میرفتن مسافرت ظهر موفق شدیم برسیم زنجان ناهارو زنجان خوریم و راهی تبریز شدیم 7 غروب رسیدیم تبریز رفتیم پارک شاه گئلی شامو اونجا خوریم شب تبریز موندیم  و فردا بعد از دبدن جاهای دیدنی تبریز که مهمترینش دیدن خونه شاعر بزرگ شهریار بود راهی روستای تاریخی کندوان که روستایی فوقالعاده جذاب و دیدنی بود شدیم که واقعا از دیدن خونه ها میون کوها لذت بردیم شب و شهرستان اسکو موندیم و فردا ظهر راهی جلفا شدیم البته دخمل ماهم من و شما و بابایی  وقتی شما نه ماهت بود  تبریز و جلفا رفته بودیم و این دومین سفر شما به این مناطق بود من و بابایی عاشق اذربایجانیم و از دیدن طبیعتش سیر نمیشیم خلاصه ساعت 3 رسیدیم جلفا و رفتیم ابشار اسیاب خرابه بهشتی روی زمین کلی اونجا با بابایی اب بازی کردین و چند بارم رفتین زیر ابشارا حسابی خیس شدین بعد به سمت اردبیل به راه افتادیم که سر راهمون تو شهر ورزقان شبو گذروندیم و قبل از رفتن به اردبیل روستای زیبای کلییبر که قلعه ی پرشکوه بابک که نماد اذربایجانی هاست رو دیدیم وای نمیدونی باران چنگل های ارسباران چه شکوهی داشت و واقعا هممون از دیدنش لذت بردیم دخملم  یادم رفت بگم سر راه عشایر شاهسون رو دیدیم نمیدونی گلم چه مردم مهربونی بودن شما از دیدن بزا و گوسفندا لذت بردی چون تا حال گله ی گوسفند و بز ندیده بودی و با ذوق در موردشون حرف میزدی خلاصه دخمل مامان شب رسیدیم اردبیل و رفتیم پارک شورابیل شب رو اردبیل موندیم و صبح راهی خلخال شدیم تا از جاده ی زیبای اسالم به شمال بریم جاده مثل قبل نبود و کمی خشک بود ساعت 7 غروب رسیدیم رامسر و شب رو رامسر موندیم صبح حسابی با بابایی و عرشیا و نیوشا تو دریا اب بازی کردین و ساعت 4 بعد از ظهر به سمت کرج راه افتادیم که طبق معمول جاده چالوس ترافیک بود ساعت 1 شب رسیدیم خونمون و شما ناراحت بودی که چرا اومدیم خونه الهی فدات بشم دخمل نازم که انقدر خوش تفریحی و مثل مامان و بابا عاشق سفر امیدوارم همیشه شاد باشی و لبت خندون نفس مامان عاشقتم مامانی این بود  خلاصه ای از سفر مارکوپلویی مونمحبتمحبت

دخمل نازم اینجا پارک شاه گئلی تبریزه هوا خیلی سرد بود بره همین لباس گرم پوشیدی فکرشو بکن وسط تابستون و این هوا خیلی لذت بخش بود عسلم

الهی فدای بینی خوشگلت بشم که از سرما قرمز شده بود عسل

اینجام حیاط خونه استاد شهریاره مامانی

خونه استاد شهریار فدای نگات عشقم

اینجام حوضی بود که تو زیرزمین خونه بود و پر از ماهی گلی بود فدای جفتتون بشم من

اینجام ابشار اسیاب خرابست تو شهر جلفا خیلی قشنگ و بی نظیر بود نفسم

قربون اون ژست قشنگت و خنده های شیرینت برم عشق زندگیمون

اینم چادر عشایر شاهسون که مردم مهربون و بی نظیری بودن

اینجام دریاچه ی شورابیل اردبیله نمیدونم صیغه ی این چوب چی بود میگفتی تفنگمه و چندین ساعت با این چوب مشغول بودی البته این کارو از عرشیا یاد گرفته بودی عسلم

فدای خنده هات نفس

قربونت برم که از ذوق دریا با لباس دویدی تو اب

شما و پسر خالت عرشیا کلی کیف کردین

پوستت به خاطر بازی زیاد زیر افتاب قرمز شده بود عشقم اینجا حسابی خسته بودی

اخماتم قشنگه دخملی

عشقید به خدا قررررررررربونتون برم من

به گلای اینجام رحم نکردین و هرچی گفتم نکنید گوشتون بدهکار نبود امان از دست شما عسلا

 

دخمل ماهم امیدوارم همیشه لبت خندون باشه اینو  بدون تمام دنیای من و بابایی

 

 

پسندها (14)

نظرات (25)

صفورا
22 مرداد 93 8:59
همیشه به گردش عزیزم عکسای نازنین دختری چ زیبان
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزبز دلم چشمات ناز میبینه دوست خوبم
**مامان آزیتا**
22 مرداد 93 10:38
سلام باران جونم معلومه که بهتون خیلی خوش گذشته همیشه به گردش عزیزم
فاطمه
پاسخ
سلام ممنونم خاله جون بله جای شما خالی همچنین خاله جون هانیه جونو ببوسین
مامان النا
22 مرداد 93 12:20
سلام. ممنون که ما رو لینک کردید. همیشه به تفریح و گردش عزیزم. تو چند تا پست قبل تر ازتون پرسیده بودم ه از مهد باران جون راضی هستید؟آخه دنبال یه مهد خوب میگردم. ممنون میشم اگه جواب بدید.
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم گلم فدات شم عزیزم همچنین چشم عزیزم
**مامان آزیتا**
22 مرداد 93 13:04
عزیزخاله راببین چه عکسایی هم انداختهچقدرعکسات قشنگه خالهدوستت دارم باران جونم
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون چشماتون ناز میبینه لطف دارین من و مامانمم شما و هانیه جونو دوست داریم
مامان آریانا
22 مرداد 93 13:43
خوشحالم كه بهتون خوش گذشته.باران ناز نازي رو ببوسين.
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم اریانای گلمو ببوسبن
حمیده
22 مرداد 93 19:40
وای ....بابا دلمون تنگ شد.... کجائید شما ...... ایشالا همیشه به گردش.... خوش باشید همیشه...... باران جونو ببوس عزیزدلم
فاطمه
پاسخ
سلام حمیده جون ما همینجاییم زیر سایتون فدات شم گلم انشاالله شما هم همیشه خوش باشین شما هم سلاله جونو ببوس عزیزم
samira
23 مرداد 93 9:25
سلاااااااااااااااااااام به باران عزیز معلومه که حسابی بهت خوش گذشته عچب جاهای قشنگی رفتید امیدوارم همیشه خوش باشید
فاطمه
پاسخ
سلام خاله جون بله جای شما خالی ممنونم منم ارزوی شادی براتون دارم باران جونو ببوسین
مامان تینا و...
23 مرداد 93 9:39
باران گلم همیشه به گردش وشادی باشی عزیزم
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان آرمیتا
26 مرداد 93 13:36
همیشه به گردش وشادی عزیزم
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون
fatima
26 مرداد 93 16:53
سلام دوستم.... خیلی خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی. منتظرتم نظر یادت نره[خونسرد]
فاطمه
پاسخ
چشم عزیزم حتما
مامان ناهیدوعلی سان
26 مرداد 93 18:29
وای عزیزم چه کیفی کردی خاله
فاطمه
پاسخ
اره خاله جون جای شما خالی
معصومه
27 مرداد 93 17:49
سلام به به هزار ماشالله چه دخملی خدا حفظش کنه دوستون داریم ممنون از محبتتون به دخترکم
فاطمه
پاسخ
ممنونم معصومه جان ما هم شما و دخملی عسلتونو دوست داریم خدا دختر عسل شما رم حفظ کنه خواهش میکنم گلم واقعیتو گفتم ستیا جون خیلی عسله میبوسمش
نویسنده : ندا جون( به قول دنی )
29 مرداد 93 3:22
همیشه به سفر رفتن عکسای قشنگی بودن
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین چشماتون ناز میبینه دانیال جونو ببوسین
سمیرا
29 مرداد 93 15:58
همیشه به سفرخوشحالم که بهتون خوش گذشته ان شاا... همیشه شاد و خوشبخت باشید
فاطمه
پاسخ
همچنین گلم ممنونم فدات شم منم واستون ارزوی خوشبختی میکنم
خاله مریم
2 شهریور 93 21:03
ای جان عکساشو ماشالا ایشالا همیشه به سفروخوشی
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون همچنین براتون ارزوی خوشبختی دارم
مامان صفورا
6 شهریور 93 1:38
سلام خیلی وقته وبتونو آپ نکردید دلمون تنگه روز دختر مبارک باران عزیزم
فاطمه
پاسخ
سلام دوست گلم درسته نتم دچار مشکل شده بود منم دلم واسه شما تنگ شده بود روز دخمل عسل شما هم مبارک عزیزم
مامان هانا و آریا
6 شهریور 93 4:43
همیشه به گردش عزیزمم منم ال گلی و رفتم واقعا زیبا بود... باران جون روزت مبارک گلممم
فاطمه
پاسخ
سلامت باشی خاله جون بله واقعا زیباست ممنونم خاله ی مهربون همچنین روز گل دخملی شما
حانیه
7 شهریور 93 0:32
عکسات خیییییلی قشنگههمیشه شاد باشی
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون همچنین
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 19:50
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
نیکــو
9 شهریور 93 15:38
قربونت برم خوشگلم همیشه به مسافرت و شادی باشید
فاطمه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم همچنین همیشه شاد باشبن
دختر آسموني
10 شهریور 93 13:21
فاطمه جان چقد باران ناز شده ماشااله هر چقد بزرگتر ميشه خوشگلتر ميشه. راستي روز دخمليا هم مبارك.
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم سلامت باشین چشماتون نازه روز دخملی عسل شما هم مبارک گلم
مادر فرشته ها
15 شهریور 93 15:39
عزیزم همیشه به گردش.خیییلیییی عکسها ناز بودن.بارانمهر نازمو ببوس
فاطمه
پاسخ
ممنونم گلم چشماتون نازه دوقلوهای عسلمو ببوس
حانیه
20 شهریور 93 14:15
به به چه عکسای قشنگی همیشه شاد باشی باران جوووون
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم چشماتون ناز میبینه همچنین دخملی عسلی ما رو ببوس
نیکــو
22 شهریور 93 13:05
عزیزم تلگرافت و چک کن لطفا
فاطمه
پاسخ
چشم عزیزم
رزا
24 شهریور 93 15:08
سلام خانم خبری ازت نیست کجایییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم نتم دچار مشکل شده بود درست شد ممنونم از نگرانیتون گلم