باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هدیه ی پاییز

تولد فرشته زمینی ام ،عشقم ،همسرم و بهترین پدر دنیا

1393/5/5 3:12
نویسنده : فاطمه
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم سلام دلیل بودنم چند وقتیه سرم شلوغه شرمندتم گلم نتونستن وبتو به روز کنم به زودی جبران میکنم عزیزترینم .دوستای عزیزم ممنونم بابت لطف و محبتی که به بنده حقیر داشتین  و شرمندتونم که تو این مدت نتونستم بهتون سر بزنم و جوابگوی محبتهای شما دوستای گلم باشم در اسرع وقت بهتون سر میزنم و از شرمندگیتون در میام دوستون دارم.

دختر ماهم امشب اومدنم به وب ،اونم این موقع از شب و با وجود مشغله زیادم فقط یه دلیل داشت اونم تولد نیمه ای از قلبم ،پدر نازنینته اومدم بنویسم واسه کسی که همراه با تو هدیه اسمونیم تنها دلیل بودنمه اومدم واسه کسی بنویسم که وقتی میخوام از خوبی هاش بنویسم دستام یاریم نمیکنن چون انقدر خوبه که دستام از نوشتن خوبیهاش عاجزه و زبونم از گفتن خوبی هاش قاصر.
اومدم ازکسی بنویسم که خدا همراه با تو ثمره عشقم واسه نفس کشیدن من خلقش کرده و فکر نبودنش کنارم حتی واسه یه لحظه تنمو میلرزونه اومدم واسه پدرت بنویسم فرشته ای زمینی که خدا واسه تو و من خلقش کرد تا خوشبخت ترین ادمای دنیا باشیم اومدم امشب اولین نفری باشم که زمینی شدن فرشته اسمونیمو جشن میگیرم اومدم اولین نفری باشم که در برابر خدا به خاطر دادن نعمتی به این بزرگی سجده شکر به جا بیارم.

مینویسم واسه تو عشق زتدگیم با تمام احساسات بر اومده از قلبم

بهرامم

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

سرشار از عشق و محبت کردی  ، نازنیم ، زیباترینم ،از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت.

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی .

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم و تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه هدیه ای برای روز تولد تو . . .

لمس بودنت مبارک

همسر و دختر همیشه عاشقت

این گلای قشنگم از طرف همسر و دختر عاشقت تقدیم به تو بهترین همسر و پدر دنیا

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

بهرام
5 مرداد 93 7:49
سلام اي عزيز تر از جانم اي منبع تاب و توانم اي راحت روح و روانم واجب تر از نور ديده گانم آبي تر از آبي آسمانم عظيم تر از اقيانوس بي كرانم لطيف تر از صبح بهارانم انيسم ،مونسم ،خوش بيانم قافيه پردازتر از شاعرانم يك آسمان ،محبتت را قدردانم تنها در كنار توست كه شادمانم با تو قدرتي دارم كه كوه را بر دوشم مي كشانم برگ سبزم را بپذير اي سرو چمانم بيش از اين ندارم و الكن است زبانم...... [پاسخ ممنونم همسر عزیزتر از جونم امیدوارم سایه ی عشقت سالهای سال رو سر من و ثمره ی عشقمون باشه و لایق عشق و محبت بینهایتت باشم بازم میگم خیییییییییییییلی دوست داریم
حمیده
5 مرداد 93 10:45
عزیزم خوشحالم که اومدی... مبارکه ایشالا که سالهای سال با دلخوشی کنارهم زندگی کنید
فاطمه
پاسخ
ممنونم گلم سلامت باشی عزیزم امیدوارم همراه دختر ماهت و همسرت سعادتمند باشی سلاله جونو میبوسم
حمیده
5 مرداد 93 13:09
فاطمه جون وبلاگ مدل لباس منو لینک میکنی؟
فاطمه
پاسخ
چشم عزیز دلم چرا که نه
مامان آرمیتا
5 مرداد 93 13:43
سلام عزیزم تولد همسرتون وتبریک میگم امیدوارم سایه ش همیشه بالای سر شما وباران جان باشه
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم همچنین همسر شما منم ارمیتای گلمو میبوسم
آریا و مامانی وبابایی
5 مرداد 93 18:07
سلام عزیزم مبارک باشه انشاالله سالهای خوب وخوشی رو با هم سپری کنید
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم امیدوارم خداوند عزیزانتونو حفظ کنه و زندگیتون سراسر از شادی و سلامتی باشه اریا جونو ببوسین
مامان ناهیدوعلی سان
12 مرداد 93 16:35
مبارررررررررررررررررررررررررکههیشه به شادی و خنده عزیزم.بابت کیک ناراحت شدم ولی ارزش نداشت باران ما رو ناراحت کنی
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم همینطور واقعا حق با شماست بزرگترین اتفاقات هم ارزش ناراحت کردن گلای زندگیمونو ندارن علی سان عزیزمو میبوسم