باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی پاییز

فوت شوهر خاله عزیزم

1393/4/20 21:30
نویسنده : فاطمه
2,307 بازدید
اشتراک گذاری

باران عزیزم روز دوشنبه من و شما و بابایی و مامانی گلم راهی بیمارستان خاتم الانبیاء شدیم تا به ملاقات شوهر خاله عزیزم بریم که ماهها به خاطر سرطان ریه در بستر بیماری بود و حالا در بیمارستان در بخش ای سی یو بستری بود و به حالت کما رفته بود و اخرین نفس هاشو میکشید و با مرگ مبارزه میکرد وقتی تو اون بخش شوهر خاله گلم و بقیه بیمارهایی که تو کما رفته بودنو میدیدم نمیتونستم جلوی اشکامو بگیرم به ادم هایی نگاه میکردم که یه زمانی به دنیا اومده بودن و ازدواج کرده بودن و صاحب فرزند شده بودن و با تمام نیرو و توان بچه هاشونو بزرگ کرده بودن و حالا ناتوان از نفس کشیدن معمولی به زور دستگاههایی که بهشون وصل بود زنده بودن البته زنده ای که فقط قلبشون میزد و فارغ از این دنیا بودن وقتی از بیمارستان خارج شدیم حالم خیییییلی بد بود همش به خودم و ادمهایی فکر میکردم که از مرگ غافلیم و مرگ و از خودمون دور میدونیم و هر کاری که دلمون میخواد میکنیم بدون اینکه لحظه ای مرگو به یاد بیاریم درسته از دیدن شوهر خاله عزیزم تو اون وضعیت اسف بار خیلی ناراحت شدم ولی واسم تلنگری بود تا یادم بیاد هر کاری نمیتونم بکنم یادم بیاد دنیا ارزش غصه خوردنو نداره یادم بیاد دل کسی رو نشکونم چون عاقبت هممون مرگه و مرگ تنها چیزیه که نمیشه ازش فرار کرد و انسان با تمام مال و منال و قدرت مکنتش در برابر مرگ و خواست پروردگار عاجزه و روزی که مرگش فرا برسه کاری از دستش برنمیاد تا اینکه روز سه شنبه بهمون خبر دادن شوهر خاله عزیزم به دیار بافی شتافت و من خوشحال بودم که لحظات قبل از مرگش پیشش بودم و برای اخرین بار دیدمش گرچه چهره نازنینش تو وضعیتی که دیدم و هرگز فراموش نمیکنم و به زور نفس کشیدناش تا ابد تو ذهنم حک شده و از بین نمیره..... خداوند روح نازنینشو فرین رحمت کنه... شوهر خاله عزیزم پدر شهید بود و دقیقا تو سالگرد پسر خاله عزیزم که متاسفانه من سعادت دیدنشو نداشتم به خاک سپرده شد جایی که منزلگه ابدی ماست خدایا دختر و همسر عزیزتر از جانمو در پناه خودت نگهدار و منو با عزیزانم به امتحان نکش چون من ضعیف تر و مفلوک تر از اونم که از پس امتحانت بربیام .دختر ماهم امیدوارم خداوند شما و تمام بچه های نازنینو واسه پدر و مادراشون حفظ کنه و همه بچه ها زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ بشن امین.....

پسندها (9)

نظرات (21)

r
20 تیر 93 21:55
دعوت به تبادل لینک http://ultrafast.mihanblog.com/post/31
مامان آرمیتا
21 تیر 93 0:42
عزیزم تسلیت منم عمو وپدربزرگ عزیزمو یک ماه پیش ودوهفته پیش از دست دادم وخیلی برام سخت بود
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم تسلیت منم بابت از دست دادن عزیزانت بپذیر بقای عمر بازماندگانت باشه گلم ارمیتای نازو میبوسم
**مامان آزیتا**
21 تیر 93 11:56
سلام عزیزم تسلیت میگم انشااله آخرین غمتون باشه
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم غم نبینید خدا عزیزانتونو حفظ کنه هانیه عزیزمو میبوسم
مامانيه نيكا
21 تیر 93 12:54
Salam golam, tasliyat migam, khoda rahmateshon kone, roheshon shad
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا رفتگانتو بیامرزه و عزیزانتو حفظ کنه نیکا جونمو میبوسم
مامانيه نيكا
21 تیر 93 12:56
خصوصي عزيزم
فاطمه
پاسخ
چشم فدات شم
مامان بردیا اریایی
22 تیر 93 1:12
سلام خدا این دختر نازتون رو حفظ کنه من واسه پسرم تازگی ها ی وبلاگ درست کردم اگه دوست داشتین پیشمون بیاین
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا پسر ناز شمارم حفظ کنه چشششششششششششم حتما
نویسنده : ندا جون( به قول دنی )
22 تیر 93 2:07
برای شادی روحش الهم صل علی محمد و آل محمد
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم دانیال جونو ببوس
مامان تینا و...
22 تیر 93 12:01
سلام عزیزم تسلیت میگم
فاطمه
پاسخ
سلام گلم ممنونم خدا عزیزانتو حفظ کنه تینا جونو میبوسم
آزاده (مامان رایان کوچولو)
25 تیر 93 18:45
تسلیت میگم عزیزم.ایشالله غم اخرت باشه و خدا عزیزانت رو برات حفظ کنه خانومی.بارانمهر جون رو هم ببوس.
فاطمه
پاسخ
ممنونم گلم خدا رفتگانتونو بیامرزه غم نبینی خانوم گل فدات شم شما هم رایان عسلمو ببوس
مادرهومان وهورمزد
25 تیر 93 23:02
سلام فدات شم ،تسلیت میگم گلم،بقای عمر بازمانده ها باشه ممنونم عزیز دلم خدا رفتگانتو بیامرزه و عزیزانتو حفظ کنه
مامان جونم(سوگند من)
28 تیر 93 4:06
سلام فاطمه جون خدا رحمتشون کنه ببخش گلم من نتم قطع بود تازه وصل شده باران جون خوبه ببوسش
فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم خدا رفتگانتو بیامرزه غم نبینی خانوم گل خواهش میکنم فدات بشم ممنونم باران خوبه عسل خاله چطوره؟از طرف من حسابی ببوسش
مامان صفورا
30 تیر 93 0:07
سلام عزیزم غم نبینی دوست خوبم
فاطمه
پاسخ
سلام گلم ممنونم دوست عزیزم خدا عزیزانتو حفظ کنه بیتا جونو ببوس
خاله مریم
30 تیر 93 0:07
سلام عزیزم خدا رحمتش کنه ایشالاغم اخرتون باشه
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا عزیزانتو حفظ کنه
مامان روژینا
30 تیر 93 10:08
عزیز دلم خیلی خیلی تسلیت میگمببخش دیر اومدم پیشتایشالا بقای عمر عزیزات باشه باران قشنگمو حسابی ببوس
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا رفتگانتو بیامرزه و عزیزانتو حفظ کنهخواهش میکنم گلم این چه حرفیهروژینای عسلو میبوسم
samira
30 تیر 93 10:19
ان شالله که خداوند رحمتش کنه
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا رفتگانتو بیامرزه و عزیزانتو حفظ کنه
مامان روژینا
30 تیر 93 17:30
سلام ..... ~~~~~$$$$ خوبی مهربونم~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ .................... $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ ~~~~~~~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ ~~~~~~~~$$~~~$$$$ من آپ کردم~~$$$$$$$$ ~~~~~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~~~~~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضور سبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~........~$$$$$$~~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$$
فاطمه
پاسخ
چشم حتما عزیزم
حمیده
31 تیر 93 13:41
فاطمه جون نیستی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
پاسخ
عزیزم شرمندم یه کم سرم شلوغه همین روزا بهتون سر میزنم قصورموببخشید سلاله جونو ببوس
مامان مرمر
2 مرداد 93 16:54
تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم غم نبینی خدا عزیزانتو حفظ کنه
مامی آرتین
4 مرداد 93 12:05
عزیزم خدارحمتشون کنه.انشاالله غم آخرتون باشه.
فاطمه
پاسخ
خدا رفتگانتون بیامرزه غم نبینی عزیز دلم
مامان پارسا
4 مرداد 93 18:52
عزیزم خدا رحمتش کنه ایشااله غم آخرتون باشه
فاطمه
پاسخ
ممنونم گلم خدا رفتگانتونو بیامرزه غم نبینی عزیزم
مامی فرزانه
13 مرداد 93 17:33
خدا رحمت کنه عزیزم وجود شما محفوظ غم آخرتون باشه
فاطمه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم غم نبینی خداوند عزیزانتونو حفظ کنه ملینا جونو ببوس