باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

حرفای قلمبه سلمبه دختر مامان

1393/1/27 13:41
نویسنده : فاطمه
177 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ماهم این روزا شیرینتر شدی حرفای قلمبه سلمبه میزنی مثلا به منو بابا گفتی بذاریمت رو اپن اشپرخونه نمیدونم میخواستی چی کار کنی منو بابا از ترس اینکه نیوفتی بهت اجازه ندادیم توام عصبانی شدی و خودتو انداختی زمین با جیغ وگریه گفتی خدا اینا نمیفهمن من چی میمگم منو بابا تعجب کردیم بعد دوتایی زدیم زیر خنده تو وقتی دیدی ما به جای اینکه به حرفت گوش کنیم داریم میخندیم عصبانی شدی داد زدی نخندین ....الهی مامان قربون  حرف زدنت بره وقتی این جوری حرف میزنی دندونامو به هم فشار میدم دوست دارم گازت بگیرم  فدات شه مامان....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرمیتا
11 اردیبهشت 93 10:39
باران خاله حرفات خیلی شبیه آرمیتای منه دوست دارم خاله جون
فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جون منم شما و ارمیتا جونو دوست دارم