باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

چهارمین سال مادر بودنم

1393/1/31 4:16
نویسنده : فاطمه
162 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

مادرهای گل روزتون مبارک این روز قشنگو به همه مادر های گل مخصوصا به مادر ماه و مهربون خودم تبریک میگم .

 

    تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com      

خدای مهربون چهار ساله خوشبختی وسعادتی  نصیب من بنده حقیرت کردی که با هیچ خوشبختی وسعادتی قابل قیاس نیست  اون سعادت مادر شدن برای هدیه ی زیبا ودوست داشتنیم بارانه..... خدایا ازت ممنونم که طعم دل نشین مادر شدنو با باران دختر نازنینم به من چشوندی اگه تا ابد زانو بزنم وشکرگذار تو باشم نمیتونم به خاطر سعادتی که نصیبم کردی حق بندگیتو به جا بیارم .......... 

 پس با صدای بلند فریاد میزنم خدایا شششششکککککرررررررت......

    

            تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دختر ماهم شما و بابایی لطف کردین یه ساعت خوشگل وناز به من هدیه دادین عزیزترینم خیلی خوشحالم که گلهای خوشبویی مثل شما و بابایی رو دارم خیلی دوستون دارم و خدارو به خاطر داشتن شما شاکرم...

 

     تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان باران
1 اردیبهشت 93 0:58
خداوند لبخند زد وزن را آفرید لبخند زیبای خدا روزت مبارک
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم روز شما هم مبارک امیدوارم سایتون سالهای سال رو سر دختر نازو قشنگت باشه