باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

دختر با احساس و رویایی ما

1393/2/6 23:31
نویسنده : فاطمه
143 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم دیروز بابایی  تکنوازی سنتور مخمل بارانو دانلود کرده بود و با دقت نگاه میکرد تا بعد خودش با سنتور بزنه اهنگ فوقالعاده قشنگ و زیبایی بود صحنه هایی از باران همراه خود نوارنده بود بعد از چند باری که با دقت با بابایی تماشا کردی اومدی تو اشپزخونه پیش من گفتی مامان تو اهنگه انگار اقاهه با اسب قهوه ای داره تو بارون میدوه من که خیلی تعجب کرده بودم گفتم چی گفتی مامان تعجبتعجبتعجب شما هم که تعجب منو دیدی دیگه تکرار نکردی تازه ازم قول گرفتی به بابایی چیزی نگم الهی قربون دخترم برم که انقدر با احساسهقلبقلبقلبباورم نمبشد دخترم تو این سن سنتورو به اسب تشبیه کنه و تخیلش تا این حد قوی باشه البته تعجبی نداره به باباییت رفتی دیگه هر کاری کردم دیگه حرفتو تکرار نکردی منم کلی بوست کردمو قربون صدقت رفتم بابایی ام وقتی دید من قربون صدقت میرم گفت چی شده شما هم سریع به من گفتی نگیا مامانی منم برای اینکه بد فول نشم به بابا نگفتم البته منو ببخش خوشگلم شب به بابایی گفتم اخه خیلی خوشگل حرف زده بودی بازم ببخشید نفسمماچماچماچبابایی ام باورش نمیشد که این حرفارو زده باشی کلی ام بابایی قربون صدقت رفت فدای پرنسس بارانمون بشیم که انفدر با هوشو با احساسه خیلی خیلی دوست داریم فرشته فرشتهفرشتهزندگیمونفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

samira
6 اردیبهشت 93 16:32
آفرین باران جون مرسی خاله جون ممنون از لطفتباران جونو ببوس
مامان آیدا
8 اردیبهشت 93 11:30
باران جون دوستتت داریم راستی آیدا را هم به جمع آرمان وباران اضافه کن تا متولدین مهر جمعشون جمع بشه(مامان مرمر)
فاطمه
پاسخ
سلام چشم ایدا جونم با افتخار لینک شد ایدا جون به جمع مهر ماهی ها خوش اومدی عزیزم منمو باران خیلی دوست داریم دختر هنرمند و با سلیقه
مامان آرمیتا
11 اردیبهشت 93 10:37
چه احساس قشنگیعزیزم آرمیتای منم دختر پاییزه
فاطمه
پاسخ