باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

نوشته ای از جام جهانی واسه عسل مامان و بابا

1393/3/27 17:10
نویسنده : فاطمه
151 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم از حال هوای این روزا میخوام واست بنویسم شاید وقتی انشاالله واسه خودت خانومی شدی  بخونی واست جالب باشه چون الان کوچیکتر از اونی که متوجه این اتفاقا باشی عزیزم ایران با گل قوچان نزاد به سختی رفت جام جهانی(2014)  که تو کشور برزیله و اون روز مردم خیلی خوشحالی کردن چون ما دوره قبل موفق نشدیم بریم جام جهانی روی لباسای تیم ملیمون عکس یوز پلنگ ایرانیه که نسلش در حال انقراضه و این عکس رو واسه حمایت از یوز پلنگ ایرانی رو لباس های تیم ملیمون حک کردن ایران تو گروه خودش با کشورای ارژانتین نیجریه و بوسنی رقابت میکنه و دیشب یا نیجریه ساعت یازده و نیم شب مسابقه داد و خدارو شکر نتیجه مساوی شد گل دخترم ما از این نتیجه راضی بودیم و همه ایرانیا خوشحال بودن چون متاسفانه تیم کشورمون زیاد قوی نیست و تو گروه سختی هم افتاده و ما فقظ ارزوی موفقیت واسه تیم ملیمون میکنیم تا نتایجشون در برابر ارژانتین و بوسنی رضایت بخش باشه خوشگل مامان این اولین جام جهانی زندگیته بابات عاشق فوتباله امیدوارم جام جهانی های زیادی رو تجربه کنی و با بابایی بازی هارو تماشا کنی تا بابایی به ارزوش که دیدن فوتبال با گل دخترشه برسه امیدوارم ایران تو این جام موفق باشه عسل مامان بعد از بازی با ارژانتین و بوسنی نتیجه رو واست مینویسم به امید روزی که با هم بازیهای ایرانو تو جام جهانی تماشا کنیم عاشششششششششششششششششششششششقتیم عشق زندگیمونمحبتمحبتمحبت

 

اینم از سمبل جام جهانی 2014

 

 

فولکو عروسک رسمی و نماد بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل و سمبل یک جام‌جهانی سازگار با محیط زیست است.

پسندها (7)

نظرات (9)

ماماني نيكا
27 خرداد 93 18:41
Salam azizam man nazar dadam vali nemidoonam raft ya na khob dobare minevisam... Vay manam dishab ba koli esteres footbal mididam, faghat omid varam timemoon natije khobi begire... Shohare manam asheghe footbale khodamam az vaghti ezdevaj kardam footbali shodam shadiiiiiiiiiid... Didin alman che khob bazi kar 3 ta gol zad... Vay khoda kone natije rezayat bakhshi begirim[پاسخ سلام گلم خوبین نیکا جون چطوره ما هم کلی استرس داشتیم واقعا منم امیدوارم تیممون نتایج قابل قبولی بگیره منم قبل از ازدواج زیاد به فوتبال علاقه نداشتم عزیزم نیکا جونو ببوس
مامان صفورا
28 خرداد 93 1:25
سلام با آرزوی موفقیت واسه ورزشکارامون
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم امییییییییییییییییییین بیتا جونو میبوسم
مامان جونم(سوگند من)
28 خرداد 93 17:53
سلام مامان فوتبالی بازی خوبی نبود ولی بهتر از باخت بود منم امیدوارم ایران سر بلند باشه به افتخار همه ایرانیان
سمیرا
29 خرداد 93 23:53
خیلی پست جالبی بود منم عاشق فوتبالم
مامان هاناجون و آریا جون
30 خرداد 93 2:32
عزیزممم چقدر قشنگ برای دخملت توضیح دادی ،من هنوز پست فوتبالیم و براش نذاشتممم گل دخترت خیلیییی ملوس و نازهه راستی من لینکتون کردم
مامان ناهید
30 خرداد 93 11:23
مرصی مامانی بابات توضیحت واسه باران جونمبوسسسسسسسسسسسسس
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم علیسان جون خوشگلو میبوسم
مادر هومان و هورمزد
1 تیر 93 2:20
بارانمهر نازم امشب ایران به آرژانتین باخت.ولی مقتدرانه باخت.عیبی نداره من که از حرص و جوش مردم
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم باخت ولی واقعا حقش باخت نبود به کمک داور باخت تو لحظه ای باخت که ما خودمون و واسه شادی اماده کرده بودیم من که از شدت استرس تمام بدنم داغ کرده بود نباید میباختیم نباید من هنوز تو شوکم لعنت به مسی
دختر آسموني
1 تیر 93 9:50
فاطمه جون. فوتبال ديشب بازي با آرژانتين حال همه مون رو گرفت. خداييش حقمون نبود ببازيم. راستي بيا بهمون سر بزن.
فاطمه
پاسخ
واقعا من که هنوزم حالم خوب نیست حقشون اون گل نبود به کمک داور باختنیم خیلی باخت وحشتناکی بود چشم عزیزم حتما
samira
1 تیر 93 14:58
سلام من باران و باباش هم حسابی مشغول دیدم بازی ها یم امیدوارم که بازی بعدی رو ببریم
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم باخت دیشب اصلا انصاف نبود منم امیدوارم بازی بعدی رو ببریم تا این بی انصافی جبران بشه باران جونو ببوسین