باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هدیه ی پاییز

بازی ایران و بوسنی و حذف ایران از جام جهانی

1393/4/7 0:24
نویسنده : فاطمه
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم طبق قولی که به ملوسکم داده بودم اومدم تا نتیجه بازی ایران و بوسنی رو واست بنویسم ولی اصلا دستم به نوشتن نمیره چون تیممون باخت خیلی بدم باخت سه تا گل خوردیم و  قوچان نزاد به زور یه گل زد. مسی به قولش عمل کرد و ارژانتین سه تا گل به نیجریه زد ولی بچه های تیممون نتونستن بازی کنن فکر کنم به خاطر بازی ارژنتین مغرور شده بودن خلاصه باختیم و به مرحله بعد صعود نکردیم البته ما کلا عادت کردیم تیممون همون مرحله اول برگرده نمیدونم چرا این سری الکی دلخوش بودیم شاید به خاطر این بود که تیممون در برابر ارژانتین خیلی خوب بازی کرده بود از این بازی فقط حرص خوردن واسمون موندعصبانیعصبانیعصبانیمیدونی چی این وسط خنده دار بود بوسنی از همه باخته بود ولی تو بازی مقابل ایران سه تا گل زدخندونکخندونکخندونکتیم ملیمون مثل همیشه همون مرحله اول دست از پا درازتر برگشتن ایران البته ما دیگه عادت کردیم امیدوارم تا زمانی که شما گل دخترم بزرگ میشی  ایران یه تیم قوی و پر اقتدار باشه که صعود نکردن به مرحله بعد مثل حالا عادی نباشه به امید اون روزمتنظرمتنظرمتنظر

عاششششششششششششششقتم عروسکممحبتمحبتمحبت

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

samira
7 تیر 93 3:19
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اشکال نداره خوبیش اینکه یه امیدی داریم اون تیم والیباله که حسابی کولاک کرده
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم راست میگین تیم والیبالمون که تا به حال گل کاشته امیدوارم همینجوری ادامه بدن به افتخارشون
سمیرا
7 تیر 93 16:18
خیلی باحاله که این خاطراتو واسه باران جون ثبت میکنید دست شما مامانی مهربون درد نکنه
فاطمه
پاسخ
فدات شم عزیز دلم نظر لطفته گلم
مامان جونم(سوگند من)
7 تیر 93 16:45
عزیزم کم پیدایی دلم براتون تنگ شده باران جان خوبه ببوسش ملوسکم و قربونش برم پست جدید سوگند رمزش تغییر کرده خواستی بفرستم برات بگو
فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم واقعا شرمندتم فدات شم درگیر بودم زنگ میزنم توضیح میدم باران خوبه عزیز دلم سوگند جون چطوره؟خدا نکنه فدات شم عزیزی معلومه که رمز میخوام من عاشق مطالب زیباتم سوگند عسلمو ببوس عزیزم
مامان جونم(سوگند من)
8 تیر 93 1:30
عزیزم خوبی باران جونم چی شده حتمت برام بگو نگران شدم رمز خصوصی
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم نگران نباش گلم خیره زنگ میزنم مفصل توضیح میدم البته وبو ببینی متوجه میشی فدات شم ممنون که اینقدر به فکر مایی دوست داریم عزیزم
دختر آسموني
14 تیر 93 8:38
خيلي بد بود. هنوز هم وقتي يادم ميفته كه چه جوري باختيم لجم مي گيره. ولي خب خداييش واليباليستامون سنگ تموم گذاشتنا. راستي آسمان هم يه مطلب فوتوالي داره( فوتبال+ واليبال) منتظتونيم.
فاطمه
پاسخ
واقعا عزیزم منم دقیقا همینطوریم بله امیدوارم همینجوری ادامه بدن و گند نزنن چششششم عزیز دلم حتما باعث افتخارمه اسمون جونو میبوسم