باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

هدیه ی پاییز

خدایا شکرت دیگه خیالم راحت شد

1393/4/8 2:00
نویسنده : فاطمه
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم سلام نفسم یک هفته پیش بردمت بیمارستان پیش دکترت واسه چکاب احساس میکردم یه کم نسبت به هم سن و سالات ضعیفی اخه خوب غذا نمیخوری و یه کم لاغری نگرانی دیگه من واسه قدت بود البته الان کوتاه نیستی ولی من عاشق اینم که تو یه دختر قد بلند و رعنا بشی به خاطر همین همیشه مواظب تغذیت بودم و همش از دکترت میپرسیدم که چی بهت بدم تا قدت بلند بشه دکترت وقتی نگرانی منو دید بهم پیشنهاد داد تا یه عکس از مچ دستت بندازیم تا برحسب سن استخوانیت و با احتساب قد من و باباییت ببینه قدت در آینده چند سانت میشه و در ضمن در معرض بلوغ زود رس هستی یا نه؟وای نمیدونی عسلم وقتی شنیدم دکتر عزیز میتونه قدتو تخمین بزنه چقدر ذوق کردمراضیراضیراضیدرنگ نکردیم و با بابایی سریع رفتیم از دستت عکس گرفتیم گفتن گزارش عکس 48 ساعت بعد اماده میشه دل تو دلم نبود تا این دو روز بگذره بعد از چند روز گزارش عکسو گرفتم و دویدم پیش دکترت باورت نمیشه عسلم دکترت بعد از دیدن گزارش عکست، قد من و باباییتو پرسید و گفت خوشبختانه در معرض بلوغ زودرس نیستی و قدت در اینده تقریبا 172 سانت میشه و گفت میتونیم قدتو تا 180 سانت هم افزایش بدیم که ما قبول نکردیم اخه قد خیلی بلندم واسه دختر زیاد  خوب نیست و همین فد از نظر من و بابایی خیلی ایده اله  خدای من شکرت همون قدی که دوست داشتم دخترم داشته باشه هورا البته این قدو  مدیون قد بلند باباییت هستی مثل همه چیزات که شبیه باباییت شده قدتم به باباییت رفتهچشمکچشمکچشمکقرررررررررربونت برم من دخملی ناز مامان من و بابایی خیلی خوشحال شدیم و خدا رو شکر کردیم واسه داشتن دختر ماهی مثل تو باورت نمیشه عسل مامان حالا دیگه خیالم راحت شد البته همه میگفتن قدت بلند میشه ولی بازم نگران بودم که الان کاملا خیالم راحت شد واااای ببین دخترم علم چه پیشرفتی کرده البته شاید تو زمان شما این حرفم خنده دار باشه تا اون زمان علم انقدر پیشرفت میکنه که این کارا دیگه خنده دار میشه خلاصه عروسکم خیالم که از بابت قدت راحت شد از دکتر خواستم یه چکاب کلی واست بنویسه که خیالم از بابت دخمل خوشگل و رعنام از هر جهت راحت بشه رفتیم از مایشگاه بیمارستان وقتی بچه هایی رو دیدی که با دادن نمونه خون جیغ میزنن و گریه میکنن وحشت کردی همش میگفتی مامان تورو خدا بیا از اینجا بریم من نمیخوام امپول بزنم من از امپول میترسم انقدر مظلومانه قسم میخوردی که دلم کباب میشد ولی چه کنم که این کارو باید انجام میدادم اخه مجبور بودم دخمل گلم واسه سلامتیت لازم بود یه خانوم مسن وقتی حرفاتو شنید بهت گفت دختر خوشگل اخه امپول که ترس نداره تو هم با اون زبون شیرینت و حاضر جواب گفتی من وقتی بچه بودم از امپول نمیترسیدم الان یه کم میترسم همه کسایی اطرافمون بودن با شنیدن این حرفت زدن زیر خنده قه قههخندهخنده الهی فدای دخترم بشم من که بزرگ شده خلاصه نوبت نمونه دادن شما عسل خانوم که شد وقتی دیدی مجبوری و راه گریزی هم نداری با اقتدار رفتی و رو صندلی نمونه گیری نشستی منم که طاقت دیدن این صحنه رو نداشتم پشت به شما بیرون وایسادم دوتا خانومی که واسه نمونه گیری اونجا بودن کلی قربون صدقت رفتن و برای اینکه نترسی بهت گفتن میخوان ازت آب البالو بگیرن یکیشون بهت گفت باران جون من دارم آب البالو ازت میگیرم بهم بگو ببینم البالو هارو با هسته میخوری تو هم که هم ترسیده بودی و هم دردت اومده بود با ترس گفتی آره معذرت میخوام با هسته خوردم  ولی دیگه نمیخورم الهههههههی فدات شم دخمل شیرین زبونم که همه وقتی میبیننت عاشششششششقت میشن اون دو تا خانوم انقدر خندیدن و قربون صدقت رفتن که نگو ....خون گرفتن از شما گل دخملم با چند تا آی آی گفتن شما و چسب زدن به جای خونگیری شده تموم شد و چواب ازمایشت قرار شد چند روز بعد حاضر شه وقتی از ازمایشگاه اومدیم بیرون رفتم واست آب میوه گرفتم حسابی آب میوه خوردی اخه عاشق آب میوه مخصوصا آب پرتقالی از بیمارستان رفتیم خونه مامانی هر کی رو میدیدی خودتو لوس میکردی دستتو نشون میدادی و میگفتی دستم درد میکنه اخه امروز کلی ازش آب البالو گرفتن الهی قربون ذست خوشگلت برم من عزیزم اگه دردت گرفت معدرت میخوام این کار واسه سلامتی خودت بود امیدوارم تو جواب ازمایشت همه چیز خوب باشه خدایا قسمت میدم به بزرگیت و این ماه عزیز همه بچه هارو صحیح وسالم واسه پدر و  مادرشون حفظ کن باران ما هم همینطور الهی امییییییین ....مثل همیشه برای اینکه تا ابد فراموش نکنی میگم عاششششششششششقتیم عشق زندگیمون همیشه زنده باشی محبتمحبتمحبت

راستی دختر گلم از فردا ماه رمضون شروع میشه نی نی وبلاگی های عزیز طاعات و عباداتتون قبول حق تو دعاهاتون مارو فراموش نکنید .

 

اینم چند تا عکس از دخمل نازم

عشقمی دخملی فدای ژست خوشگلت

 

چشمای خوشگلتو قربون با اون نگاه کردنت

اینجا هم حواست به کارتون بود بی هوا ازت عکس گرفتم نفسم

پسندها (14)

نظرات (17)

samira
8 تیر 93 13:31
سلاااااااااااااام باران جون قد بلند واقعا که علم چه پیشرفتی کرده امیدوارم که همیشه سالم باشی شیرین زبون
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم واقعا علم روز به روز در حال پیشرفته سلامت باشی عزیزم نظر لطفته گلم باران عسلمو میبوسم
مامانيه نيكا
8 تیر 93 21:31
Salam golam, vay baran jonam kheili shirino naze, ghashang mitonam tasavor konam bozorg shod che jigari mishe, mashalaaaaaa Kheili dooset daram baran jonam va hamin tor mamane goleto Mibosamet azizam, barane nazo khoshgelo shirinamo bebos
فاطمه
پاسخ
فدات بشم من عزیز دلم چشمای نازت قشنگ میبینه من و بارانم دوستون داریم عزیز دلم به امید روزی که شما عزیزای دلو ببینم منم میبوسمت مهربونم نیکا عسلی خالرو ببوس هزار تا اینجوری
مامان روژینا
9 تیر 93 17:34
ایشالا که همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشی باران قشنگم مامانی واسه چی نگرانی از الان معلومه دخملی خوشتیپ ما هزار تا کشته مرده داره
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون همچنین شما و روژینای خوشگل فدات شم عزیز دلم چشماتون قشنگ میبینه میبوسمتون
**مامان هانیه**
10 تیر 93 13:25
خودتم ماننداسمت نازی عزیزمبه وبم سربزن دوست گام
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم نظر لطفته عزیزمچششششششششششششم حتما گلم
مامی فرزانه
10 تیر 93 13:59
دخمل ناز مو فرفری الهی همیشه سلامت وشاد باشی من میدونم مامانت بعد از شنیدن حرفای دکترت چه حالی شده پرواز رو ابرا مگه نه دوست جونی؟
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم شما و ملینای عسلم همیشه شاد و سلامت باشین میبوسمتون وای واقعا نمیدونین چه حالی داشتم خوشحالم درکم میکنین البته بایدم درکم کنین چون خودتونم دختر ماهی مثل ملینا جون دارین
سحرمامی آرتین
10 تیر 93 16:02
وای وای وای چه ژستهایی عزیزم نماز روزتون قبول حق.التماس دعا♥♥♥
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم نماز روزه شما هم قبول حق مارو تو دعاهاتون فراموش نکنید ارتین جونو میبوسم
حانیه
10 تیر 93 19:34
ایشالله همیشه سالم و شاد باشی باران جونم
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون همینطور شما و وانیای عسل
حمیده
11 تیر 93 1:08
عزیزم ............. منم خیلی از این حرص و جوشا برای سلاله خوردم انقدر گریه کردم از مچش عکس گرفتم ولی خداروشکر هیچی نبود ایشالا به همین ماه عزیز هیج بچه ای مریض نشه وهمه سالم باشن زیرسایه پدر مادر بزرگ بشن ایشالا باران جونم همیشه سالم باشه از طرف من ببوسش
فاطمه
پاسخ
مرسی حمیده جون خدارو شکر که چیزی نبوده الهی امین فدات شم همچنین سلاله عزیز و دوست داشتنی میبوسمش هزار بار
نویسنده : ندا جون( به قول دنی )
11 تیر 93 9:47
سلام چه دخملی نانازی هم خودش خوشکله هم اسمش........... من همه وبتون رو دیدم از سفرهایی که رفته بودین چند بار شمال بندر عباس اهواز مشهد مقدس کلاردشت خیلی زیبا بودن (آفرین به این مامانی و بابایی که دخملی رو میگردونن از آشنایتون خوش حال شدم اگه مایلید لینک کنیم البته یادم رفت بگمدنی من دقیق یک سال و یک روز از باران جون بزرگتره
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه خیییییلی لطف کردین از دقت و حوصلتون خیلی خیلی ممنونم خدا حفظش کنه چرا که نه با افتخار لینکتون میکنم دانیال جونو میبوسم
مامان تینا و...
11 تیر 93 9:50
عزییییزم چه ژستای خوشگلی باران رعنا ایشالا همیشه سلامت باشی
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون انشاالله شما و تینای نازو نی نی جون سلامت باشین
**مامان هانیه**
11 تیر 93 10:38
سلام گفته بودید تبادل لینک کنیم موافقم
فاطمه
پاسخ
عزیزم با افتخار لینک شدین
مادر هومان و هورمزد
11 تیر 93 11:47
وااااای،قربون خوشگلیش بشم دیگهانشالله همه چی عالی باشه.مامانی خیلی این کارت باحال بود.منو همسری هردوتا قدمون173هست و همیشه خیالم راحت بود که پسریها قدشون بلند میشه آخه داداشی منم خیلی قد بلنده قربونش بشم.ولی جدیدا میبینم هومان از لحاظ قد وجسه از هورمزد عقب مونده،این کار شما باعث شد منم تو فکر برم که فندقامو یه دکتر ببرم
فاطمه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممنونم انشاالله حتما بچه هارو ببرید خیلی خوبه چون اگه خدای نکرده در مورد قد مشکلی تو بچه ها باشه دکترا رفع میکنن خدا داداش گلتو حفظ کنه هر دو طرف رو ژنتیک بچه ها تاثیر دارن دوقلوهای نازو ببوسین
**مامان هانیه**
11 تیر 93 12:07
نشدم کهنیست تووبتون اسم هانیه
فاطمه
پاسخ
چرا عزیز دلم با افتخار لینکتون کردم
**مامان هانیه**
11 تیر 93 12:26
مرسی عزیزم ممنونم
فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم از اشناییتون خوشبخت شدم
حمیده
12 تیر 93 14:36
سلام فاطمه جون ...وبلاگتو عوض کردی؟! قشنگه
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم بله تقریبا چشمات قشنگه گلم
مامان مرمر
14 تیر 93 3:21
باران جان خیلی با نمکی ایشالا همیشه سالم باشی ورعنا
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون نظر لطفتونه انشالله ارمان جونم همیشه سالم و سلامت باشه میبوسمتون
دختر آسموني
14 تیر 93 8:36
سلام فاطمه جون. چه جالب نمي دونستم ميشه قد رو تخمين زد. عزيزم باران نازي.
فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم واقعا واسه خودمم خیییییلی جالب بود