باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره

هدیه ی پاییز

باران مامان میشود

1393/1/25 19:26
نویسنده : فاطمه
129 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم این روزا خیلی شیرین شدی واسه خودت یه پا مامان شدی امروز چند تا از عروسکاتو برداشته بودی به من گفتی مامان بچه هام گرسنشونه چرا غذا نمیاری واسشون وقتی غذا واست اووردم همشونو گذاشتی رو پات مثلا بهشون غذا میدادی پشت سر هم به من میگفتی مامان ببین بچه هام چه با ادبن خوب غذا میخورن بعد از اینکه مثلا بهشون غذا دادی گفتی مامان ببین یکی از بچه هام با ادمای غریبه رفته بیرون دستش کنده شده (چون من بهت گفته بودم نباید با غریبه ها جایی بری)منم گفتم بچت چه بی ادبه توام بهت برخوردو با عصبانیت گفتی بچه های من بی ادب نیستن غریبه با زور اونو برده بعدشم با حالت قهر عروسکاتو برداشتی و گفتی من با بچه هام میرم خونمون دیگه ام نمیام خونتون بعد رفتی اوتاقتو درو بستی بعد ازچند دقیقه اومدیو گفتی دل بچه هام واست تنگ شده بود اومدم الهی مامان قربون قهرو اشتی کردنت بشه منم کلی بوست کردم اخه خیلی قشنگ گفتی توام گفتی خاله بچه هامو بوس نمیکنی منم عروسکاتو بوس کردم توام یکی از عروسکاتو دادی به منو گفتی این بچه رو میخوای گفتم نه من یه دختر ناز دارم بسمه گفتی اسمش چیه گفتم باران توام گفتی منو میگی؟گفتم اره خوشگلم توام تندی منو بوس کردیو دویدی تو اتاقت ....الهی مادر شدنتو ببینم عشق مامان مامان بشی وببینی دختری مثل تو داشتن چه لذت بخشه عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)