باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

باران و شیطونی هاش تو فروشگاه

1393/2/9 0:34
نویسنده : فاطمه
133 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم بابایی امروز زود اومد خونه تا به اتفاق بریم خرید دو تا خاله ها و مامانی هم با ما اومدن شما به اتفاق عرشیا و نیوشا دختر خاله و پسر خاله شیطون  اماده شدین واسه شیطنت تو فروشگاه شیطانشیطانشیطانوقتی رسیدیم فروشگاه هر کدوم یه چرخ خرید برداشتین وکل فروشگاهو گذاشتین رو سرتون باورم نمیشد باران اروم من انقدر شیطون شده باشه خلاصه انقدر گفتم باران نفهمیدم چی خریدم کلافهکلافهکلافهنیوشا جونم که قربونش بره خاله دست شمارو از پشت بسته بود خلاصه تا میتونستین تو فروشگاه دویدین و منم تا میتونستم حرص خوردم عصبانیعصبانیعصبانی جرخ خریدم شده بود وسیله بازیتون خلاصه هر جوری بود خرید کردیم و از فروشگاه اومدیم بیرون بعدش چون بابایی خسته بود وقتی مامانی رو گذاشتیم خونشون اومدیم خونه شما هم کل راهو گریه کردی گریهگریهگریهکه چرا نرفتیم خونه مامانی  ما هم شمارو با صد تا وعده وعید که فردا میریم خونه مامانی راضی کردیم که دست از گریه کردن برداری البته بعد از کلی اشک ریختن از چشمای خوشگلت شروع کردی به غر زدن که من دیگه شمارو دوست ندارم من و بابایی هم هی قربون صدقت میرفتیم بلکه اروم شی منم تند تند میگفتم ولی من دوست دارم مامان توام بدتر عصبانی میشدی و میگفتی لطف کنید با من حرف نزنید الهی مامان فدای حرف زدنت بشه عزیز دلم فربون دخترم برم که انقدر مامانی و خونشو دوست داره خلاصه پرنسسم امروز کلی با دختر خاله و پسر خاله شیطونی کردی و کلی با مامان و بابا سرو کله زدی در ضمن کلی هم بغل بابایی رانندگی کردی که من کلی سر این کار غر زدم البته بابایی این کارو واسه اروم شدن شما انجام داد شما هم کلی کیف کردی و میگفتی مامان ببین چه قدر خوب رانندگی میکنم قربون دختر رانندم برم من امروز بابت شیطونی هات عصبانی شدم ولی حالا که فکر میکنم میبینم گاهی اوقات شیطونی واسه دختر ماه و اروم منم لازمه الانم خسته از شیطنت های روزانه اروم خوابیدی خوب بخوابی و خواب های خوب ببینی دختر ناز وخوشگلم ددددددددددددددددووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتت دارم فرشته مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرا
10 اردیبهشت 93 0:09
سلام ممنون که بهم سر زدینمن هم شما رو لینک کردم
فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامانی
13 اردیبهشت 93 9:05
شيطون بلاي خوشگل اگه شيطنتهاي شما نباشه كه ما حوصلمون سر ميره واقعا!!!
مامان زری
16 اردیبهشت 93 10:23
سلام کلی خندیدم به این خرید کردنتون چون دقیقا خودمونم همین وضع رو داریم تازه بدتر از شما چون دو تا جقله شلوغ کار داریم
فاطمه
پاسخ
سلام خدا جقله هاتونو حفظ کنه خرید با بچه کلا یه کابوسه
مامان تینا
17 اردیبهشت 93 16:52
عزیزمی
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون