باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

شب ارزوها و ارزوی من برای دخترمون

1393/2/11 16:50
نویسنده : فاطمه
189 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امشب شب ارزوهاست ومن مثل هر مادری واسه تو دختر خوشگلم ارزوهای زیادی دارم دختر نازنینم

«امروز برایت اینگونه دعاکردم ! خدایا !
بجز خودت به دیگری واگذارش نکن ! تویی پروردگار او !
پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !
اخلاص درکردارش ! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !
و روزى پر برکت در زندگیش

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

 دعا میکنم گرمای وجودت تا ابد گرمی بخش وجود من و پدرت باشد

از خدا میخواهم انچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد نه انچه را که ارزو داری زیرا گاه ارزوهای تو کوچکست وشایستگی تو بسیار

و از خدای مهربان میخواهم بخواهد برای عزیزانم انچه خواهان انند وحفظ کند عزیزانم را برای من

دختر عزیزم امیدوارم تو این شب قشنگ تو و بابای عزیزت که تنها ارزوی من تو این کره خاکی هستین به تمام ارزوهاتون برسین خیلی دوستون دارممحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ژاله مامان آیدا
11 اردیبهشت 93 20:43
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
samira
12 اردیبهشت 93 8:37
باران عزیزم امیدوارم که به همه آرزوهای قشنگت برسی
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون انشااالله باران ناز شما هم به تمام ارزوهاش برسه دوست دارم خاله جون
سمیرا
15 اردیبهشت 93 17:22
الهی آمین واسه این همه دعای قشنگخیی زیبا بود
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزمانشاالله همه بچه ها عاقبت بخیر بشن
مامان آرمیتا
21 اردیبهشت 93 11:15
مامانی نیستید عکس ومطالب جدید
فاطمه
پاسخ
ببخشید عزیزم سرم یه کم شلوغ بود شرمنده جبران میکنم
مامان پارسا
31 اردیبهشت 93 20:33
باران جون چقدر موهای نازی داری، من عاشق موهای تو شدم . تقریبا هرروز به وبت سر میزنم تا عکسای جدید ترتو رو ببینم خدا تو رو برای بابا و مامان جونت نگه داره قربووووووووووووووووووووووونت برم
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون چشاتون قشنگه خدا پسر نازتو حفظ کنه دوستون دارم