باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

روز تعطیل من و بابایی و عشقمون در بوستان قیطریه

1393/2/22 22:23
نویسنده : فاطمه
283 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم من و شما و بابایی روز جمعه رفتیم بوستان قیطریه حسابی بهمون خوش گذشت و شما هم  کلی شیطنت کردی عزیزم.

 

 

قبل از رفتن به بوستان قربون زبون خوشگلت برم مامانی

 

 

خرگوش مامان اینجا هم تونستی از یه تونل پیچ در پیچ بیای بیرون تا مارو دیدی جیغ زدی و از خو شحالی میخندیدی قربون خنده هات نفسم.

 

 

 

اینجا از نداشتن حفاظ تاب ترسیده بودی که با کمک بابایی ترست ریخت و حسابی تاب بازی کردی عشق مامان

 

 

اینم از دوستت ایلین که اونجا پیدا کرده بودی و حسابی باهاش جور شده بودی در ضمن قبل از پیدا کردن دوستت هی غر میزدی مامان من با کی بازی کنم هیچ کس با من دوست نمیشه قربون دختر اجتماعیم برم که یه لحظه ام بدون دوست نمیتونه بمونه

 

 

اینجا هم دوستت رفته بود و شما از رفتنش ناراحت بودی

 

 

اینجا هم از ترکیدن بادکنکت ناراحت شدی و کلی گریه کردی مامان قربون اشکات بره

 

 

 

حسابی اسکوتر بازی کردی

 

 

 

 

 

انشالله همیشه خوش باشی دختر نازم و من و بابایی شاهد شادی و خنده هات باشیم دوست داریم عزیزم.

پسندها (10)

نظرات (7)

samira
22 اردیبهشت 93 23:20
سلام عزیزم باران ما هم همیسه توی پارک دنبال دوست میگرده بس که تنها ند این بچه ها باران خانم گل خوش باشی همیشه
فاطمه
پاسخ
سلام خاله جون چیکار میشه کرد من و باران جون اجتماعیم دیگه
مادر فرشته ها
27 اردیبهشت 93 0:46
مامانی سلام،خیلی ببخشید که دیر اومدم پیشتون .ولی حالا که اومدم واقعا از وبلاگ بارانمهر ناااااااااااااازنینت لذت بردم.چه دختر قشنگی داری مثل اسم قشنگشبچه ها همیشه تو پارک خوشند.امیدوارم همیشه خوش باشید سلام خیلی خیلی خوش اومدین ممنون نظر لطفتون امیدوارم پسرای نازتون همیشه خوش باشن
مامان عسل
27 اردیبهشت 93 17:59
دختر شما هم خیلی نازه....خیلی خوشحال شدم که به وبلاک دخترم سر زدین....امیدوارم همیشه خوش وخرم باشه زیر سایه خداااااااا......آمین
فاطمه
پاسخ
خیلی خیلی ممنون نظر لطفتونه
مامان تینا
29 اردیبهشت 93 9:16
همیشه به شادی وگردش خانومی چقدر هم خوشگل وخوش تیپ شده خانوم کوچولوی ناز
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون چشماتون ناز میبینه
مامان الی
30 اردیبهشت 93 16:27
ماشالله دختر شما هم ناز و خوشمله ایشالله همیشه به گردش و شادی باشین مواظب باران خانم باشین از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدین مچکرم
فاطمه
پاسخ
سلامت باشین چشلتون ناز میبینه خوش باشید عزیزم
مامان الی
30 اردیبهشت 93 16:28
فاطمه
پاسخ
فاطمه
7 خرداد 93 22:19
سلام لینک شدید
فاطمه
پاسخ
ممنونم