باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

روز بهترین پدر دنیا

1393/2/27 11:23
نویسنده : فاطمه
176 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 شکلکهای جالب آروین

از زبان دخترت باران

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم

 

 

از زبان همسر عاشقت

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم

 

 

 

 بهرام عزیزم به خاطر داشتن تو  به خاطر داشتن عشقت تو قلب ناچیزم به خاطر بودنت در کنار من وحاصل عشقمون باران وداشتن سایه عشقت رو سرمون روزی هزاران هزاربار خدارو شکر میکنم خیلی دوست داریم عزیزم این روز عزیزو به خاطر همسر مهربان بودنت و مهمتر از اون به خاطر پدر بی نظیر باران بهت تبریک میگم و عاشقانه ستایشت میکنم ............

پسندها (2)

نظرات (1)

سمیرا
22 اردیبهشت 93 21:32
بسیارزیبا
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم