باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

عکس های سفر شمال

1393/3/3 2:02
نویسنده : فاطمه
419 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا جاده چالوسه( اشکده کوهستان) تو کندوان وایسادیم اش بخوریم اخه شما عاشق اشی حسابی اش خوردی نوش جونت عسلم

 

 

اینجام ساحل نارنجستانه عاشق دریایی خوشگلم حسابی شیطونی کردی و تا تونستی گل کندی هر چی میگفتم نکن گوشت بدهکار نبود شیطونکم.

 

 

 

 

 

اینم شما و دختر خاله شیطون تر از خودت الهی فدای جفتتون بشم

 

.

 

 

الهی فدای زبونت بشم شیطون مامان

 

 

 فدات بشه مامان که گلارو کنده بودی و با ذوق باهاشون عکس میگرفتی

 

 

به گلهای ویلای خاله هم رحم نکردی جیگر طلام

 

 

با نیوشا کلی البالو خشک خوردینو صورتتون کلی زیبا شد

 

 

اینم عکساتون تو جنگل

 

 

فدات بشم پرنسس مامان و بابا امیدوارم همیشه خوش باشی اینو بدون عسلم من و بابا از شادی تو شادیم عاشقتیم عشق زندگیمونمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوس

پسندها (11)

نظرات (15)

سمیرا
30 اردیبهشت 93 23:22
عزیزم حکساتون خیلی قشنگن باران خاله تو چقدر ناززززززززززززی
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون چشات ناز میبینه
مامان نيكا
31 اردیبهشت 93 3:30
Ey jonaaaaaam azizam,hamishe be gardesh khoshgel khanoom
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون همچنین نیکا جونو ببوس
مامان زری
31 اردیبهشت 93 10:10
به به چه جاهای قشنگی رفته دخترمون چقدم عکسات ناز شده
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله چشماتون نار میبینه اتنا جون و داداشی رو ببوس
معصومه
31 اردیبهشت 93 11:05
عزیزم مایه افتخارمه دختر به این نازی دوست دخترم باشه ومامان به این مهربونی دوسته خودم دوستتون دارم
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه من و بارانم شما ونی نی رو دوست داریم میبوسمتون
مامان جونم(سوگند من)
31 اردیبهشت 93 11:29
ممنون عزیزم که به وبم امدی دخملتون خیلی عسله خیلی خوشحال شدم کرجی هستید منم با افتخار لینکتون کردم
فاطمه
پاسخ
ممنونم چشماتون ناز میبینه باعث افتخار ماست
خاله مریم
1 خرداد 93 0:04
سلام ای جانم ماشالا به این گل دختر موافقم خوشحال میشم
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون منم همچنین
مامان امیر مهدی
1 خرداد 93 6:54
وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید.
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گلم
1 خرداد 93 6:55
وب زیبایی دارید موفق باشید.
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه
مامی فرزانه
1 خرداد 93 10:04
ماشاالله چه دخمر نازی چه عکسای خوشگلی
فاطمه
پاسخ
چشاتون خوشگل میبینه عزیزم
مامی فرزانه
1 خرداد 93 10:05
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون
samira
1 خرداد 93 12:12
من نمی دونم چرا همه باران ها گل ها رو میچینند باران جونم خوش باشی همیشه همیشه به گردش و شادی
فاطمه
پاسخ
چی کار کنیم خاله جون دست خودمون نیست شیطونیم دیگه به مامانم قول دادم دیگه گلارو نکنم
خاله مریم
2 خرداد 93 10:38
ای جانم ماشالا سلام عزیزم ممنون منم لینکتون کردم.
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان جونم(سوگند من)
3 خرداد 93 1:57
عزیزم رمز و خصوصی فرستادم
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی
مادر هومان و هورمزد
8 خرداد 93 1:10
خیلی قشنگ بود بارانمهر نازم
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی خیلی ممنون
فاطمه
26 خرداد 93 0:07
باران جونم عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم
فاطمه
پاسخ
فدات شم عزیزم لطف داری