باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره

هدیه ی پاییز

باران کوچولو نقاش بزرگ

1393/3/7 14:30
نویسنده : فاطمه
734 بازدید
اشتراک گذاری

دختر هنرمندم دیروز مداد شمعی هاتو برداشته بودی و با برگه های a4 باطله مربوط به کار بابایی نقاشی میکشیدی و با ذوق به من و بابایی نشون میدادی من و بابایی هم کلی ذوق میکردیم و قربون صدقت میرفتیم شما هم که ذوق مارو میدیدی بدو میرفتی و یه برگه دیگه برمیداشتی و تند تند نقاشی میکشیدیGifs Animés crayons 21وقتی هم ازت پرسیدم مامانی چرا تو دفتر نقاشیت نقاشی نمیکشی گفتی مامان جون میخوام بزنیش رو یخچال همه ببینن الهی فدات شم دختر هنرمندم.

 

 

این نقاشی مامان و بابایی که کنار هم وایسادن البته به گفته شما دختر خوشگلم.

 

.

 

البته به گفته خودت طرف چپی منم واسه بابایی چرا بدن نکشیدی نمیدونم خوشگلم.

 

 

البته اینجا جبران کردی و بابایی رو کنار یه کوه بلند کشیدی.

 

 

اینم منم با موهای بلند و پریشون مامان به فدات ....

 

 

 

تو این عکسا هم خودتو کشیدی فدای دستای خوشگلت بشم من.

 

 

اینم عکس خونمونه از خونمون کم نشی روشنایی خونمون.

 

 

اینم خونمونه که رنگش کردی تا قشنگتر بشه.

 

 

اینم به گفته خودت تلویزیونه وقتی ازت پرسیدم باران جون چرا تلویزیونت چشم و پا داره جواب دادی مامان من وقتی بچه بودم از این تلویزیونا دیدم خیلی خوشگل بود مامان به قربون شیرین زبونیات وتخیلت عسلم..

 

 

اینم یه نقاشی دیگه از بابایی ...

 

 

اینم به قول بابایی یه تابلوی کوبیسم از شما وقتی ازت پرسیدم باران جون این چیه شما کشیدی گفتی این یه کوه خیلی خیلی بلنده.

این بود نقاشی های شما دختر هنر مندم دخترم خیلی به نقاشی علاقه داری امیدوارم یه روز یه نقاش بزرگ بشی به امید اون روز پرنسسم من و بابایی عاشقانه دوست داریم شاهزاده خانوم.

                                              پرنسس

       

پسندها (13)

نظرات (13)

نیکــو
7 خرداد 93 18:11
ای جوووونم آفرین باران جونم حسابی هنرمندی ..موفق باشی خانومی
فاطمه
پاسخ
مرسی ممنونم کسری گل میبوسم عزیزم
سمیرا
7 خرداد 93 19:52
وایییی چه نقاشی های خومشلی عزیزم مطمئنم یروز ینقاش بزرگ میشی
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون مامانمم امیدواره به امید اون روز
samira
8 خرداد 93 0:00
آفررررررررررررررررین نقاش کو چولو امیدوارم که یه روز نقاش بزرگی بشی عزززززززززیزم
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون مامانمم همین ارزو رو داره به امید اون روز
مادر هومان و هورمزد
8 خرداد 93 1:04
ای عزیییییییزم.قربون اون هنرمندیت...
فاطمه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی هومان و هورمزد گلو میبوسم
مامان آرمیتا
8 خرداد 93 1:10
عزیزم آفرین به شما دختر خانمی هنرمند نقاشیهای آرمیتا رو هم میزارم تا ببینید البته برعکس باران آرمیتا به نقاشی زیاد علاقه نداره متاسفانه
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون ما منتظر نقاشی های ارمیتا جون میمونیم میبوسمتون
مامان نيكا
8 خرداد 93 2:13
Ey jone delam naghash kocholooooo, naghashiyato ke didam koli zogh kardam, cheghader shoma honarmandin khoshgel khanoom fatat sham man eshgh kocholooo
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون خدا نکنه عزیزم نظر لطفتونه نیکا جونی رو میبوسم هزار تا
مامان پارسا
8 خرداد 93 15:08
سلام دخملی جون که مثل اسمت (باران)زیبا و دوستداشتنی هستی هزار آفرین چه نقاشی قشنگی،قبلا گفته بودم موهات خیلی نازه ؟ مثل خودت، خیلی دوستدارم قربووووووووووووووووووووووووووووووووونت
فاطمه
پاسخ
سلام مامان پارسا جون ممنون از لطف بینهایتتوت چشماتون نازه خانومی من و بارانم شما و پارسا جونو دوست داریم ....خدا نکنه عزیزم
سحرمامی آرتین
8 خرداد 93 19:26
سلام چه نقاشی های خوشگلی ممنون که بهمون سرزدید باتبادل لینک موافقی؟
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم چشاتون قشنگ میبینه گلم من قبلا لینکتون کردم عزیز
حانیه
10 خرداد 93 10:11
ای جانم....عززززززیزم خیلی قشنگه..هنرمند کوچولو
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون نظر لطفتونه میبوسمتون
مامان جونم(سوگند من)
10 خرداد 93 18:52
چه نقاشی های خوشگلی خاله افرین ناناز من راستی مامانی شما کجا کرج ساکن هستید مایلید همدیگر و ببینیم و باران جونم و سوگند جونم با هم دوست بشن و بازی کنند اگه مایل بودی به هم بگو
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون ممنونم سلام عزیزم ما فردیس هستیم چرا که نه من و باران از داشتن دوستایی مثل شما لذت میبریم عزیزم سوگند جونو میبوسم
مامان جونم(سوگند من)
11 خرداد 93 11:58
عزیز دلم خوبی ما منزلمون باغستان هستش فکر کنم به هم ینمه دوریم ولی کار نشد نداره اگه بتونی داخل کرج و گوهردشت با هم قرار بزاریم البته اگه برات مقدور هستش اخه چرا دوریخبرم کن باشه
فاطمه
پاسخ
حتما همدیگرو میبینیم عزیزم به زودی
مامان جونم(سوگند من)
12 خرداد 93 19:09
خصوصی داری گلم
فاطمه
پاسخ
چشم گلم
مامانِ کیاوش
13 خرداد 93 11:28
خانومی الان دیدم،شما نی نی گپ رو میگید. اونجا درخواست دوستیتون رو قبول کردم اما وبتون نیومده بودم.
فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم گلم موردی نداره پیش میاد