باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن من و همسرمیکی شدن من و همسرم، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ی پاییز

پرنسسم مهد کودکی شد

1393/3/13 21:44
نویسنده : فاطمه
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم سلام نفسم الهی فدات بشه مامان که این روزا اطمینان پیدا کردم یه لحظه دوری از تو برابر با مرگ منه بعد ازمدت ها کلنجار رفتن با خودم و مطالعه در مورد خوب یا بد بودن مهد کودک واسه شما گل دخترم و غلبه دادن منطقم  به احساساتم تصمیم گرفتم شمارو بذارم مهد از زمانی که این تصمیمو گرفتم از استرس خواب نداشتم نفسم بالا نمیومد اخه میدونی عشقم از لحظه ای که عطر وجودت زندگیمونو پر کرده یه لحظه هم ازم دور نبودی  فکر دوری به مدت چند ساعت از عشقم که نفسم به نفسش بنده داشت دیوونم میکرد خلاصه مامان به فدات برای اولین بار ذر مورد شما منطقم رو به کار گرفتم و شما رو بردم مهد Gifs Animés ecole 35اولین روزی که واسه اشنایی بردمت تو کلاس با شما نشستم قربون روابط اجتماعی بالات برم من (که البته اینم از خصایصی که از بابایی به ارث بردی) سریع با بچه ها و مربی مهد نیلوفر جون اخت شدی من از کلاس خارج شدم و تو دفتر مهد نشستم هر از چند گاهی ار کلاس خارج میشدی و بعد از دیدن من سریع بر میگشتی کلاس روز بعد فقط دو ساعت تو مهد گذاشتمت عسلم و بالاخره امروز کلا صبح تا ظهر تو مهد بودی و تولد یکی از بچه های مهد هستی کوچولو بود و به شما خیلی خوش گذشته بود در ضمن امروز کلاس ژیمیناستیکم داشتی امروز بعد از گذاشتنت تو مهد حالم خیلی بد شد نفسم بالا نمیومد حس میکردم کار بدی کردم حس میکردم ازت دور شدم وقتی به بابایی زنگ زدم تازه متوجه شدم فقط من نیستم که این حس هارو دارم بابایی هم مثل من بود متوجه شدم هیچ چیزی برامون تو زندگی با ارزش تر از وجود  شما عشق زندگیمون نیست البته برای شما هم که تمام مدت در کنار من بودی مهد رفتن واست خیلی سخته مثلا امروز وقتی اومدم دنبالت پریدی بغلم و گفتی مامان دلم خیلی واست تنگ شده بود امیدوارم موفق بشم هم شمارو به مهد عادت بدم هم خودم بتونم با این شرایط کنار بیام نفسم ...از خدا میخوام تو دختر نازمو واسه من و بابایی حفظ کنه خیلی دوست داریم  عزیزم محبتمحبتمحبت

 

اینم از عکسای گل دخترم روز اول مهد

 

 

دختر نازم اینجا خواب الود بودی و هر جا گیرت میومد دراز میکشیدی.

 

 

اینجا دیگه یه کم سرحال شدی.

 

 

قربون خنده هات عسل مامان.

 

 

قربون ژست قشنگت عشقم.

پسندها (11)

نظرات (17)

samira
17 خرداد 93 19:30
بارن جونم روز اول مهد مبارک باشه عزیزم مامان مهربون درسته خیلی سخته این طوری هم برای باران بهتره هم شما
فاطمه
پاسخ
خیلی خیلی ممنون عزیزم هم بابت تبریک هم بابت راهنماییتون باران جونو میبوسم
مادر هومان و هورمزد
17 خرداد 93 23:09
مامانی میدونم خیلی سخته.ولی خوشابه حالت که این تصمیم سخترو گرفتی.ایشالله که بارانمهر خوشگلت همیییشه موفق باشه
فاطمه
پاسخ
واقعا سخته هنوز نتونستم باهاش کنار بیام و بارانم هنوز عادت نکرده برام دعا کن عزیزم این روزا خیلی واسم سخت میگذره دوقلوهای خوشگلو ببوسبن
مامان جونم(سوگند من)
17 خرداد 93 23:15
مبارکت باشه خاله جونم انشالله دانشگاه رفتنت فاطمه جان حتما اشتباه گرفتی چون اصلا تلفن من زنگ نخورده البته به غیر از مامانم تماس دیگه نداشتم عزیزم من خودم شماره دادم با کمال میل اگه دوست داشتی یبار دیگه میدم البته من درگیر پوشک سوگندم الان اومدم تو وبم پیامت و دیدم مطمئن باش اشتباه شده منتظرت هستم
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون چشم حتما سوگند جونو میبوسم
زهرا
18 خرداد 93 8:54
ای جانم ماشالله که میری مهد مطمعنم با اون زبون ریختنت همه ی مهد رو مجذوب خودت می کنی موفق باشی دختر گلم
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون ممنون از لطفتون بچه های گلتونو میبوسم
مامان آرمیتا
18 خرداد 93 9:53
عزیزم تبریک میگم یه چند روزی بگذره هر دوتون عادت میکنید
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم امیدوارم واسمون دعا کنید
حانیه
18 خرداد 93 13:53
باران جون اولین قدم برای زندگی اجتماعی مبارک فاطمه جان منم اول خیلی سختم بود...چند روز بگذره عادت میکنی به شرایط جدید
فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم امیدوارم همینطور باشه گلم وانیا جون خوشگلو میبوسم
معصومه
18 خرداد 93 15:02
وای عزیزم کر دیگه خ برای خودش یعنی منم یه روز میبینم که دخترم اینجوری مهدکودکی بشه خدا جون
فاطمه
پاسخ
سلامت باشی چرا که نه تا چشم به هم بزنی اون روز میرسه میبوسمت گلم مواظب نی نی باشین
مامان پارسا
18 خرداد 93 16:37
ای جانم،مهد رفتنت مبارکدیگه برای خودت خانم شدی قربووووووووووووووونت
فاطمه
پاسخ
ممنونم خاله جون پارسای گلو میبوسم
مامان جونم(سوگند من)
19 خرداد 93 14:22
سلام فاطمه جون خوبی؟ باران خوبه؟ شرایط جدید و پذیرفت می دونی چی همیشه یکمی مقاومت می کنند تا شرایط و بپذیرند مثلا پوشک گیری یا از شیر گرفتن یا چدا خوابیدند بچه ها همیشه در مقابل مسائل جدید از خودشون مقاومت نشون میدن صبر کن راستی فردا تولد دوردونه مامانه دخملم میشه 2 ساله
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما چطورین سوگند جون خوبه؟ نه عزبزم هنوز یه کم مقاومت میکنه کاملا حق با شماست بچه ها هم مثل ما بزرگترا دیر با شرایط جدید کنار میان ای جون تولد عسل خاله مبارک هزار بار مبارک خیییییییییلی دوست دارم خاله هزارتا بوس واسه سوگند خوشگل
ماماني نيكا
19 خرداد 93 19:08
Salam azizam، be nazare man kheili kare khobi kardin baran jonamo mahd gozashtin in tori ham vase shoma khobe ham baran jon, omid varam zod ba in sharayet kenar biyayd... Mashala baran joni kheili kheili khoshgele harchi begam kam goftam ... Manam 2 mahe dige kelasam shoro mishe majboram nikaro bezaram mahd az tarafe man baran jonamo bebosin
فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی؟ نیکا جون خوبه؟خیلی وقت بود میخواستم این کارو بکنم اما نمیتونستم واسمون دعا کن گلم البته الان بعد از یه هفته شرایط یه کم بهتر شده گلم ممنونم از راهنماییت عزیزم چشمای نازت خوشگل میبنه نیکا جونم خیلی ماه و دوست داشتنیه امیدوارم تو رفتن به کلاس و گذاشتن نیکای عسل به مهد موفق باشی عزیزم هزار تا بوس واسه نیکای عسل و مامان دوست داشتنیش
مامان آرمیتا
20 خرداد 93 13:54
سلام اگه رمز دارین همون قبلی واگه ندارین خصوصی بفرستم
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم رمز دارم ارمیتا جونو میبوسم
مامان روژینا
22 خرداد 93 9:43
عزیز دلم مرسی که اومدی پیشم با کمال افتخار لینک شدی گلمامیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیمبازم به ما سر بزن
فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم من هم شما رو لینک میکنم چشم روژینا جونو میبوسم چشم شما هم به ما سر بزنید
مامان جونم(سوگند من)
22 خرداد 93 13:21
سلام عزیزم ممنون بابت تبریک تولدت باران و جون و ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم سوگند جون گلو میبوسم
مامان روژینا
24 خرداد 93 10:32
[پاسخ ممنون عزیزم هزار تا بوس واسه روژینای خوشگل
فاطمه★
25 خرداد 93 14:10
سلام با افتخار لینک شدید لطفا منو لینک کنید یا لوگوی وبمو بذارید
فاطمه
پاسخ
چشششششششششششششششششششششششم عزیزم
فاطمه★
25 خرداد 93 23:40
سلام ببخشید داشتم شکلک میگذاشتم یهو شکلک از دست در رفت صفحه نینی وبلاگو برد واقعا ببخشید خیلی ناراحت شدم
فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامی فرزانه
27 خرداد 93 3:09
مبارک باشه عزیزم انشاالله که در همه مراحل زندگیت موفق باشی گل خانم[
فاطمه
پاسخ
سلامت باشی خاله جون همجنین ملینا جونو میبوسم